CASES
Skan Møbler
BRANSJE: Møbel
KAMPANJEPERIODE: 12 mnd.
KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer og
radiospotter
KAMPANJE: «Forny hjemmet» ulike kampanjeprodukter a 14 dagers varighet
INTERVJU MED KUNDE:
«Med skjermreklame når vi våre kunder med vårt budskap, på en utmerket måte. Mediahuset Sør ivaretar oss på en utrolig bra måte og vi har spart masse på å bruke disse mediene, samtidig som omsetningen har økt betraktelig. Kan trygt anbefale Mediahuset Sør til de som trenger å markedsføre seg.
-Lizzie Ann Abildgaard,
Daglig leder Skan Møbler
Per Hagen A/S
BRANSJE: Bil
KAMPANJEPERIODE: 12 mnd.
KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer FB.
KAMPANJE: «Alt du trenger» ulike kampanjeprodukter a 14 dagers varighet
INTERVJU MED KUNDE:
«Vi er veldig godt fornøyd med responsen vi har fått fra skjermprofilering. Dette var nytt for oss, men viser seg å være et riktig medium.
Vi merket responsen umiddelbart. I tillegg er guttene i Mediahuset Sør utrolige proffe, så vi bruker de også i andre sammenhenger, som bl.a. FB og radiospotter.
-Alf Aabel,
Markedsansvarlig Per Hagen A/S
Burger King
BRANSJE: Restaurant
KAMPANJEPERIODE: 4 uker
KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer
KAMPANJE: «Konge-Deals» på
enkelte menyer
INTERVJU MED KUNDE:
«Etter og ha vært med på en kampanje på
de Digitale skjermene har vi merket en
betydelig økning i trafikk til Burger
King sin restaurant, som har nærhet til skjermene.
-Heidi Moss, Markedssjef Burger King
Jobbfrukt
BRANSJE: Frukt
KAMPANJEPERIODE: 12 mnd.
KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer.
KAMPANJE: «Få gratis prøvekurv» Rekruttere nye bedriftsavtaler på abonnement av frukt.
INTERVJU MED KUNDE:
«Vi ønsker å være tilstede der folk ferdes, for og hele tiden minne på folk om et Jobbfrukt abonnement, og de positive effektene ved inntak av frukt og grønt. Dette mediet har resultert i mange nye bedrifstsavtaler, så vi ser en god effekt av et kort, konsist og gjentakende budskap. Dette oppnår vi med å være tilstede på disse digitale flatene.
-Tom Willy Olsen,
Daglig leder Jobbfrukt