top of page

CASES

Untitled-3.jpg

Skan Møbler

BRANSJE: Møbel

KAMPANJEPERIODE: 12 mnd.

KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer og

               radiospotter

 

KAMPANJE: «Forny hjemmet» ulike kampanjeprodukter a 14 dagers varighet

 

INTERVJU MED KUNDE:

«Med skjermreklame når vi våre kunder med vårt budskap, på en utmerket måte. Mediahuset Sør ivaretar oss på en utrolig bra måte og vi har spart masse på å bruke disse mediene, samtidig som omsetningen har økt betraktelig. Kan trygt anbefale Mediahuset Sør til de som trenger å markedsføre seg.

 

-Lizzie Ann Abildgaard,

 Daglig leder Skan Møbler

Untitled-5.jpg

Per Hagen A/S

BRANSJE: Bil

KAMPANJEPERIODE: 12 mnd.

KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer FB.

 

KAMPANJE: «Alt du trenger» ulike kampanjeprodukter a 14 dagers varighet

 

INTERVJU MED KUNDE:

«Vi er veldig godt fornøyd med responsen vi har fått fra skjermprofilering. Dette var nytt for oss, men viser seg å være et riktig medium.

Vi merket responsen umiddelbart. I tillegg er guttene i Mediahuset Sør utrolige proffe, så vi bruker de også i andre sammenhenger, som bl.a. FB og radiospotter.

 

-Alf Aabel,

 Markedsansvarlig Per Hagen A/S

Untitled-2.jpg

Burger King

BRANSJE: Restaurant

KAMPANJEPERIODE: 4 uker

KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer

 

KAMPANJE: «Konge-Deals» på

enkelte menyer

 

INTERVJU MED KUNDE:

«Etter og ha vært med på en kampanje på

de Digitale skjermene har vi merket en

betydelig økning i trafikk til Burger

King sin restaurant, som har nærhet til skjermene.

 

-Heidi Moss, Markedssjef Burger King

Untitled-3.jpg

Jobbfrukt

BRANSJE: Frukt

KAMPANJEPERIODE: 12 mnd.

KANAL: Kristiansand Digitale Skjermer.

 

KAMPANJE: «Få gratis prøvekurv» Rekruttere nye bedriftsavtaler på abonnement av frukt.

 

INTERVJU MED KUNDE:

«Vi ønsker å være tilstede der folk ferdes, for og hele tiden minne på folk om et Jobbfrukt abonnement, og de positive effektene ved inntak av frukt og grønt. Dette mediet har resultert i mange nye bedrifstsavtaler, så vi ser en god effekt av et kort, konsist og gjentakende budskap. Dette oppnår vi med å være tilstede på disse digitale flatene.

 

 

 

-Tom Willy Olsen,

 Daglig leder Jobbfrukt

bottom of page